03.11.2021
Мої вітання на уроці географії.
Тема уроку: Африка.
Клікаєте на пункт плану і одержуєте відеоурок.
Д/з: опрацювати відеоматеріали уроку, параграф підручника.
01.11.2021
Мої вітання на уроці географії.
Тема уроку: Африка.
Клікаєте на пункт плану і одержуєте відеоурок.
Д/з: опрацювати відеоматеріали уроку, параграф підручника.
25.05.2020
Контрольна робота
22.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Використання природних багаств материків та океанів
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Екологічні проблеми материків та океанів.
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Види та джерела забруднення.
2. Зростання маштабів забруднення навколишньго середовища та його наслідки.
3.Міжнародні організації з охорони природи.
Відеоурок
Д/з: опрацювати параграф 56 ст.261, а також розділи "Океани" і "Вплив людини на природу материків та океанів", з метою написання підсумкової контрольної роботи.
18.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Північно-льодовитий океан
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Використання природних багатств материків і океанів.
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Природні багатства материків і океанів, їх види.
2. Наслідки використання ресурсів людиною..
3.Порушення природної рівноваги. Антропогенні ландшафти.
Відеоурок
Д/з: опрацювати параграф 55 ст.261
15.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Індійський океан
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Північно-льодовитий океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Рельєф дна.
3.Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Північно-льодовитий океан (відеофрагмент)
Д/з: опрацювати параграф 54 ст.255
08.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Атлантичний океан
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Індійський океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Рельєф дна.
3.Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Індійський океан
Цікавий бонус
Д/з: опрацювати параграф 53 ст.252
04.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
"Клімат. Води. Органічний світ Тихого океану".
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Атлантичний океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Рельєф дна.
3.Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Атлантичний океан
Перевір себе (вправа)
Д/з: опрацювати параграф 52 ст.247
27.04.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
"Тихий океан. Географічне положення.Рельєф дна"
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Тихий океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Відеофрагмент уроку
Д/з: опрацювати параграф 51 ст.242
24.04.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Сьогодні в нас урок вивчення нового матеріалу. Розпочинаємо вивчати тему: "Океани"
Тема уроку: Тихий океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості.
3. Рельєф дна океану.
Географічне положення Тихого океану.
Загальна характеристика Тихого океану
Д/з: опрацювати параграф 50 ст. 237
16.04.2020
Доброго дня!
Мої вітання!
Сьогодні в нас контрольна робота.
Контрольна робота
Дорогі діти, звертаюся до вас з тим, що мої уроки ви можете виконувати на протязі від уроку до наступного уроку. Але прошу віднестися серйозно. По цих оцінках ви будете переведені до наступного класу.
13.04.2020
Доброго дня!
Мої вітання на уроці географії.
Перевірка домашнього завдання:
Висотна поясність
Тема уроку: Євразія.
Запишіть в робочих зошитах план уроку:
1. Населення Євразії.
2. Найбільші держави Європи та Азії.
3. Звязки України з державами Європи та Азії.
Населення Євразії
Найбільші країни материка
Д/з: опрацювати матеріал підручника, параграф 49 ст.227; Повторити : параграфи від №39 до 49 включно, з метою підготовки до контрольної роботи.
10.04.2020
Доброго дня!
Вітаю вас на своєму уроці, прекрасно розумію, що вам це надоїло, але програму потрібно виконувати. Відповідно сьогодні свіжа тема.
Прошу віднестися серйозно до здачі тестів, саме по них ви будете оцінені.
Перевірка домашнього завдання:
Тест
Тема уроку: Євразія.
Запишіть в робочих зошитах план уроку:
1. Висотна поясність у горах материка.
2. Зміна природи материка людиною.
3. Найвідоміші об'єкти Євразії занесені до світової спадщини ЮНЕСКО.
Відеоурок (дивитися відео від 16 хвилини)
Слайдшоу Гори Євразії.
Д/з: опрацювати матеріал підручника, параграф 48 ст.223
06.04.2020
Радий знову вітати вас на уроці.
Спочатку перевіримо домашнє завдання:
Природні зони Євразії 1 частина
Тема уроку: "Євразія"
Запишіть в робочих зошитах план уроку:
1. Характеристика лісостепу та степу Євразії.
2. Пустелі та напівпустелі помірного і тропічного поясу материка.
3. Характеристика твердолистих лісів і чагарників.
4. Савани. Вологі екваторіальні ліси.
Лісостепи та степи Євразії
Вічнозелені ліси і чагарники
Пустелі та напівпустелі
Мішані ліси. Саванни. Мусонні ліси
Вологі екваторіальні ліси
Д/з: опрацювати параграф 47 ст. 219
03.04.2020
30.03.2020
20.03.2020
16.03.2020
Тема уроку: Тектонічна будова, рельєф і корисні копалини.
Опрацювати матеріал підручника (параграф № 41 ст. 198)
Презентація
Відеоурок 1
Відеоурок 2
___________________________________________________________________________________
Тематична контрольна робота
по темі: «Північна Америка».«Антарктида»
І рівень
1. Річка Святого Лаврентія з’єднує Атлантичний океан з озером: а)Верхнє; б)Гурон; в)Мічіган; г) Онтаріо.
2. Найвищий вулкан материка: а) Орісаба; б)Мак-Кінлі; в)Попокатепетль; г)Мітчел.
3. У межах якої країни розташований півострів Каліфорнія? а)США; б)Мексика; в)Канада; г) Панама.
4. Найбільше за площею серед Великих озер: а)Верхнє; б)Гурон; в)Мічіган; г) Ері.
5. Найвища вершина материка: а) Орісаба; б)Мак-Кінлі; в)Попокатепетль; г)Мітчел.
6. У межах якої країни розташований Лабрадор: а)США; б)Мексика; в)Канада; г) Панама.
ІІ рівень
7. Виділи з поданого переліку ріки Північного Льодовитого океану: а) Маккензі; б)Св.Лаврентія; в)Колорадо; г) Юкон; д)Місісіпі; е)Ріо-Гранде; є) Колумбія; ж)Міссурі; з)Атабаска.
8. Випиши назви відповідно до зазначених понять: Юкатан, Аппалачі, Ямайка, Гурон, Сьєра-Невада, Флорида, Багами, Лабрадор, Велике Солоне, Попокатепетль, Атабаска, Куба (озера, острови, півострови, форми рельєфу).
9. Чи погоджуєшся із твердженням? – улоговина Великого Невільничого озера має тектонічне походження (Так Ні); найнижчу температуру на материку було зафіксовано в Долині Смерті (Так Ні).
10. Розкрийте суть поняття «Антарктика».
11. Виділи з поданого переліку ріки Тихого океану: а) Маккензі; б)Св.Лаврентія; в)Колорадо; г) Юкон; д)Місісіпі; е)Ріо-Гранде; є) Колумбія; ж)Міссурі; з)Атабаска.
12. Випиши назви відповідно до зазначених понять: Ньюфаундленд, Лаврентійська, Мар’ято, Онтаріо, Орісаба, Гаїті, Мерчісон, Гренландія, мічіган, Приатлантична, Велике Невільниче, Принца Уельського (озера, миси, острови, форми рельєфу).
13. Чи погоджуєшся із твердженням? – Ніагара – річка між озерами Верхнє та Гурон. (Так Ні); - Долина смерті лежить на 86 м нижче від рівня Світового океану. (Так Ні).
14. Чому Антарктида була відкрита пізніше інших материків?
ІІІ рівень
15. Встанови відповідність між тектонічними структурами та формами рельєфу: а)осадовий чохол молодої платформи 1. Великий басейн; б) Канадський кристалічний щит 2. Місісіпська низовина; в) область альпійської складчастості 3. Лаврентійська височина; г) область мезозойської складчастості 4. Сьєрра-Невада 5. Центральні рівнина.
16. Встанови чинник, який зумовлює випадання значної кількості опадів (до 3000 мм на рік) на північно-західному узбережжі материка а) проходження біля узбережжя холодної Каліфорнійської течії; б) проходження біля узбережжя теплої Аляскінської течії; в)проникнення вологих повітряних мас з Атлантики; г)розташування території в зоні дії мусонів.
17. Встанови відповідність між тектонічними структурами та формами рельєфу: а) виходи кристалічного фундаменту. 1.Аппалачі; б)осадовий чохол давньої платформи 2. Примексиканська низовина; в)область альпійської складчастості 3. Лаврентійська височина; г) область герцинської складчастості 4. Мексиканське нагір’я 5. Центральні рівнини.
18. Встанови чинник, який спричиняє різкі похолодання на узбережжі Мексиканської затоки: а)географічне положення; б)наявність холодної течії у Мексиканській затоці; в) Пасатна циркуляція; г) Відсутність гір у центральній частині материка і вільна циркуляція повітряних мас між північною та південними частинами материка.
ІV рівень
19. Мексика – третя за розмірами і друга за кількістю жителів країна Північної Америки. Які географічні об’єкти на території цієї країни носять такі назви: Чічен-Іца……; Акапулько……;
20. Дайте стислу характеристику к/к Кордільєр.
21. Чому Антарктида — найхолодніший материк на Землі, незважаючи на те, що протягом антарктичного літа одержує сонячного випромінювання більше, ніж Африка?
22. Канада – друга за площею країна світу. Які географічні об’єкти на території цієї країни носять такі назви? Ванкувер - …; Фанді - ……;
23. Дайте характеристику к/к, приурочених до осадового чохла північноамериканської платформи.
24. Поясніть причини суцільного льодовикового покриву в Антарктиді.
Тематичне оцінювання по темах “Південна Америка”, “Австралія”
Контрольна робота
22.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Використання природних багаств материків та океанів
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Екологічні проблеми материків та океанів.
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Види та джерела забруднення.
2. Зростання маштабів забруднення навколишньго середовища та його наслідки.
3.Міжнародні організації з охорони природи.
Відеоурок
Д/з: опрацювати параграф 56 ст.261, а також розділи "Океани" і "Вплив людини на природу материків та океанів", з метою написання підсумкової контрольної роботи.
18.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Північно-льодовитий океан
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Використання природних багатств материків і океанів.
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Природні багатства материків і океанів, їх види.
2. Наслідки використання ресурсів людиною..
3.Порушення природної рівноваги. Антропогенні ландшафти.
Відеоурок
Д/з: опрацювати параграф 55 ст.261
15.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Індійський океан
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Північно-льодовитий океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Рельєф дна.
3.Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Північно-льодовитий океан (відеофрагмент)
12цікавих фактів про Північно-Льодовитий океан
Перевір себе
Д/з: опрацювати параграф 54 ст.255
08.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
Атлантичний океан
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Індійський океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Рельєф дна.
3.Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Індійський океан
Цікавий бонус
Д/з: опрацювати параграф 53 ст.252
04.05.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
"Клімат. Води. Органічний світ Тихого океану".
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Атлантичний океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Рельєф дна.
3.Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Атлантичний океан
Перевір себе (вправа)
Д/з: опрацювати параграф 52 ст.247
27.04.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Перевірка домашнього завдання по темі:
"Тихий океан. Географічне положення.Рельєф дна"
При відповідях в тестах: якщо варіанти відповідей мають кілечко, то питання з однією правильною відповіддю, якщо квадратик, то правильних відповідей кілька.
Тема уроку: Тихий океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Клімат і води.
2. Органічний світ і природні ресурси.
3. Охорона природи океану.
Відеофрагмент уроку
Д/з: опрацювати параграф 51 ст.242
24.04.2020
Христос Воскрес!
Вітаю вас на своєму уроці.
Сьогодні в нас урок вивчення нового матеріалу. Розпочинаємо вивчати тему: "Океани"
Тема уроку: Тихий океан
Записуємо тему і план уроку в робочі зошити.
1. Географічне положення.
2. Острови в Тихому океані, їх походження і природні особливості.
3. Рельєф дна океану.
Географічне положення Тихого океану.
Загальна характеристика Тихого океану
Д/з: опрацювати параграф 50 ст. 237
16.04.2020
Доброго дня!
Мої вітання!
Сьогодні в нас контрольна робота.
Контрольна робота
Дорогі діти, звертаюся до вас з тим, що мої уроки ви можете виконувати на протязі від уроку до наступного уроку. Але прошу віднестися серйозно. По цих оцінках ви будете переведені до наступного класу.
13.04.2020
Доброго дня!
Мої вітання на уроці географії.
Перевірка домашнього завдання:
Висотна поясність
Тема уроку: Євразія.
Запишіть в робочих зошитах план уроку:
1. Населення Євразії.
2. Найбільші держави Європи та Азії.
3. Звязки України з державами Європи та Азії.
Населення Євразії
Найбільші країни материка
Д/з: опрацювати матеріал підручника, параграф 49 ст.227; Повторити : параграфи від №39 до 49 включно, з метою підготовки до контрольної роботи.
10.04.2020
Доброго дня!
Вітаю вас на своєму уроці, прекрасно розумію, що вам це надоїло, але програму потрібно виконувати. Відповідно сьогодні свіжа тема.
Прошу віднестися серйозно до здачі тестів, саме по них ви будете оцінені.
Перевірка домашнього завдання:
Тест
Тема уроку: Євразія.
Запишіть в робочих зошитах план уроку:
1. Висотна поясність у горах материка.
2. Зміна природи материка людиною.
3. Найвідоміші об'єкти Євразії занесені до світової спадщини ЮНЕСКО.
Відеоурок (дивитися відео від 16 хвилини)
Слайдшоу Гори Євразії.
Д/з: опрацювати матеріал підручника, параграф 48 ст.223
06.04.2020
Радий знову вітати вас на уроці.
Спочатку перевіримо домашнє завдання:
Природні зони Євразії 1 частина
Тема уроку: "Євразія"
Запишіть в робочих зошитах план уроку:
1. Характеристика лісостепу та степу Євразії.
2. Пустелі та напівпустелі помірного і тропічного поясу материка.
3. Характеристика твердолистих лісів і чагарників.
4. Савани. Вологі екваторіальні ліси.
Лісостепи та степи Євразії
Вічнозелені ліси і чагарники
Пустелі та напівпустелі
Мішані ліси. Саванни. Мусонні ліси
Вологі екваторіальні ліси
Д/з: опрацювати параграф 47 ст. 219
03.04.2020
Доброго
дня!
Ми
на уроці географії.
https://forms.gle/3cMGZzu6c7Tia7Sq5
Запишіть в робочих зошитах тему і план уроку:
Спочатку самостійна:
1. Перейдіть у браузері ПК чи смартфона за посиланням:
https://forms.gle/3cMGZzu6c7Tia7Sq5
Запишіть в робочих зошитах тему і план уроку:
Тема
“Євразія”
1. Природні зони арктичного та субарктичного поясів.
2. Природні зони помірного поясу материка.
Арктичні пустелі та напівпустелі
Тайга
Мішані ліси
Широколистяні ліси
Д/з: опрацювати параграф № 46 ст.216
1. Природні зони арктичного та субарктичного поясів.
2. Природні зони помірного поясу материка.
Арктичні пустелі та напівпустелі
Тайга
Мішані ліси
Широколистяні ліси
Д/з: опрацювати параграф № 46 ст.216
30.03.2020
Доброго
дня!
Ми
на уроці географії.
Запишіть в робочих зошитах тему і план уроку:
Спочатку самостійна:
1. Перейдіть у браузері ПК чи смартфона за посиланням:
2. Вставте код учителя: 997148Запишіть в робочих зошитах тему і план уроку:
Тема
“Євразія”
1. Характеристика річок та їх басейнів.
2. Озера. Льодовики.Багаторічна мерзлота.
Відео 1 частина
Відео 2 частина
Д/з: опрацювати параграф № 44 і 45 в підручнику.
1. Характеристика річок та їх басейнів.
2. Озера. Льодовики.Багаторічна мерзлота.
Відео 1 частина
Відео 2 частина
Д/з: опрацювати параграф № 44 і 45 в підручнику.
20.03.2020
Доброго
дня!
Ми
на уроці географії.
Запишіть
в робочих зошитах тему і план уроку:
Тема
“Євразія”
1.
Загальні риси клімату материка.
2.
Кліматичні пояси і типи клімату.
Д/з:
опрацювати матеріал в підручнику
(параграф № 42 ст. 202, № 43 ст. 206)
Підготуватися
до самостійної роботи по даному матеріалу.
Всі
запитання сюди: igorverlia1@ gmail.com або на сайті
у меню “Зворотній зв'язок ”.
_______________________________________________________________________________16.03.2020
Тема уроку: Тектонічна будова, рельєф і корисні копалини.
Опрацювати матеріал підручника (параграф № 41 ст. 198)
Презентація
Відеоурок 1
Відеоурок 2
___________________________________________________________________________________
Тематична контрольна робота
по темі: «Північна Америка».«Антарктида»
І рівень
1. Річка Святого Лаврентія з’єднує Атлантичний океан з озером: а)Верхнє; б)Гурон; в)Мічіган; г) Онтаріо.
2. Найвищий вулкан материка: а) Орісаба; б)Мак-Кінлі; в)Попокатепетль; г)Мітчел.
3. У межах якої країни розташований півострів Каліфорнія? а)США; б)Мексика; в)Канада; г) Панама.
4. Найбільше за площею серед Великих озер: а)Верхнє; б)Гурон; в)Мічіган; г) Ері.
5. Найвища вершина материка: а) Орісаба; б)Мак-Кінлі; в)Попокатепетль; г)Мітчел.
6. У межах якої країни розташований Лабрадор: а)США; б)Мексика; в)Канада; г) Панама.
ІІ рівень
7. Виділи з поданого переліку ріки Північного Льодовитого океану: а) Маккензі; б)Св.Лаврентія; в)Колорадо; г) Юкон; д)Місісіпі; е)Ріо-Гранде; є) Колумбія; ж)Міссурі; з)Атабаска.
8. Випиши назви відповідно до зазначених понять: Юкатан, Аппалачі, Ямайка, Гурон, Сьєра-Невада, Флорида, Багами, Лабрадор, Велике Солоне, Попокатепетль, Атабаска, Куба (озера, острови, півострови, форми рельєфу).
9. Чи погоджуєшся із твердженням? – улоговина Великого Невільничого озера має тектонічне походження (Так Ні); найнижчу температуру на материку було зафіксовано в Долині Смерті (Так Ні).
10. Розкрийте суть поняття «Антарктика».
11. Виділи з поданого переліку ріки Тихого океану: а) Маккензі; б)Св.Лаврентія; в)Колорадо; г) Юкон; д)Місісіпі; е)Ріо-Гранде; є) Колумбія; ж)Міссурі; з)Атабаска.
12. Випиши назви відповідно до зазначених понять: Ньюфаундленд, Лаврентійська, Мар’ято, Онтаріо, Орісаба, Гаїті, Мерчісон, Гренландія, мічіган, Приатлантична, Велике Невільниче, Принца Уельського (озера, миси, острови, форми рельєфу).
13. Чи погоджуєшся із твердженням? – Ніагара – річка між озерами Верхнє та Гурон. (Так Ні); - Долина смерті лежить на 86 м нижче від рівня Світового океану. (Так Ні).
14. Чому Антарктида була відкрита пізніше інших материків?
ІІІ рівень
15. Встанови відповідність між тектонічними структурами та формами рельєфу: а)осадовий чохол молодої платформи 1. Великий басейн; б) Канадський кристалічний щит 2. Місісіпська низовина; в) область альпійської складчастості 3. Лаврентійська височина; г) область мезозойської складчастості 4. Сьєрра-Невада 5. Центральні рівнина.
16. Встанови чинник, який зумовлює випадання значної кількості опадів (до 3000 мм на рік) на північно-західному узбережжі материка а) проходження біля узбережжя холодної Каліфорнійської течії; б) проходження біля узбережжя теплої Аляскінської течії; в)проникнення вологих повітряних мас з Атлантики; г)розташування території в зоні дії мусонів.
17. Встанови відповідність між тектонічними структурами та формами рельєфу: а) виходи кристалічного фундаменту. 1.Аппалачі; б)осадовий чохол давньої платформи 2. Примексиканська низовина; в)область альпійської складчастості 3. Лаврентійська височина; г) область герцинської складчастості 4. Мексиканське нагір’я 5. Центральні рівнини.
18. Встанови чинник, який спричиняє різкі похолодання на узбережжі Мексиканської затоки: а)географічне положення; б)наявність холодної течії у Мексиканській затоці; в) Пасатна циркуляція; г) Відсутність гір у центральній частині материка і вільна циркуляція повітряних мас між північною та південними частинами материка.
ІV рівень
19. Мексика – третя за розмірами і друга за кількістю жителів країна Північної Америки. Які географічні об’єкти на території цієї країни носять такі назви: Чічен-Іца……; Акапулько……;
20. Дайте стислу характеристику к/к Кордільєр.
21. Чому Антарктида — найхолодніший материк на Землі, незважаючи на те, що протягом антарктичного літа одержує сонячного випромінювання більше, ніж Африка?
22. Канада – друга за площею країна світу. Які географічні об’єкти на території цієї країни носять такі назви? Ванкувер - …; Фанді - ……;
23. Дайте характеристику к/к, приурочених до осадового чохла північноамериканської платформи.
24. Поясніть причини суцільного льодовикового покриву в Антарктиді.
Тематичне оцінювання по темах “Південна Америка”, “Австралія”
І
рівень
1.
Велика Австралійська затока на : а)
заході б) сході в) півночі г) півдні
Австралії
2.
Найвища точка Австралії – це
гора_________________, її висота___________метрів
3.
Кількість держав на території материка
Австралія___________________
4.
Крайня північна точка Південної Америки
мис: а)Фроуерд б)Паріньяс в)Гальїнас г)
Кабу-Бранку
5.
Низовини в Південній Америці: а)Міссісіпська
б) Орінокська в) Амазонська г) Ла-Платська
д) Причорноморська
6.
Південну Америку омиває на заході
_____________________ океан, на сході___________ океан
7.
Великий Вододільний хребет здіймається
на : а) заході б) сході в) півночі г) півдні
Австралії
8.
Найбільша за площею в Австралії природна
зона: а)вічнозелених перемінно-вологих
лісів б)саван і рідколісся в)пустель і
напівпустель г)мішаних лісів
9.Більшість
населення Австралії становлять: а)
австралійці-аборигени б) англо-австралійці
в) переселенці з Африки та Азії
10.
Найвища вершина Анд: а)Котопахі б)Аконкагуа
в)Тітікака г)Чімборасо
11.
Вологі екваторіальні ліси – це: а)сельва
б) пампа в) гаучо г) пончо
12.Найхолодніші
райони Південної Америки розташовані
на: а) півдні б ) півночі
ІІ
рівень
1.
Назвіть крайню західну точку материка
Австралія__________________________________
2.
Мулати в Південній Америці – це нащадки
представників ____________ і ____________ раси
3.
Чи є в Південній Америці ( див. політичну
карту ) території – колоніальні володіння
європейських держав?
4.
Панівна рослина Австралії з багатьма
видами
5.
Чим пояснюється зміна природних
компонентів ( грунтів, рослинності,
тваринного світу ) в Андах?
6.
Які групи населення з’явилися в Південній
Америці в результаті змішаних шлюбів
?
ІІІ
рівень
1.
До басейнів яких океанів належать річки
Австралії?
2.
Чому в Австралії багато грунтів мають
червоний колір?
3.Чому
в Південній Америці клімат не такий
жаркий, як у Африці?
4.
Наведіть докази того, що Анди – молоді
гори, які ще не завершили свого формування
IV
рівень
1.
Поясніть, чому Амазонка є повноводною
впродовж року ?
2.
Назвати та оформити у вигляді маленької
таблички назви будь-яких чотирьох країн
та столиць Південної Америки ( політична
карта ).